.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد. دولت قصد قطع «یارانه» را ندارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد.(ادامه)

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند هجمه اخیر به شمخانی غیرمنصفانه بود؛ او در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است / با هماهنگی دبیرخانه شورای امنیت ملی و وزارت دفاع، فردی از جاسوسان دستگیر و مجازات شد(خبر)
وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند(ادامه)
لایحه بودجه ۱۴۰۲ تقدیم مجلس شد/ رئیسی: نسبت به روند کنونی تورم ناراحت هستیم/ تلاش شد بودجه منطبق با سیاست‌های کلی در برنامه هفتم باشد/ ما بنای‌مان این است که برنامه تقدیمی به مجلس همراه با اجرا باشد نه این‌که مانند برنامه‌های قبلی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند. دشمنان و فریب خوردگان از پیشرفت کشور ناراحت هستند / تا پای جان پای مردم و این نظام می‌مانیم / آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است به ما بخورد/ صحنه خدمت به مردم را ترک نمی‌کنیم/ اجازه تخریب مملکت را نمی دهیم(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی  بیانیه ای را منتشر کرد.

بيانيه سيد حسن خميني در خصوص حوادث اخير در كشور ؛ اعتراض حق قانونی همه است و اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی بیانیه ای را منتشر کرد. (ادامه)


جدال بر سر افزایش حقوق بازنشستگان ادامه دارد و این در حالی است که هنوز نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان تامین‌اجتماعی ثابت مانده و تغییر نکرده است. این در شرایطی است که تا آخر تیر و زمان واریز مستمری ماهانه، فقط چند روز باقی مانده است. جزییات افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف ۱۰ میلیون تومان/ حقوق مستمری‌بگیران چگونه افزایش می‌یابد؟
جدال بر سر افزایش حقوق بازنشستگان ادامه دارد و این در حالی است که هنوز نحوه افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ بازنشستگان تامین‌اجتماعی ثابت مانده و تغییر نکرده است. این در شرایطی است که تا آخر تیر و زمان واریز مستمری ماهانه، فقط چند روز باقی مانده است.(ادامه)
تعارفات معمول را کنار بگذارید تا به نتیجه برسید/ جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به حفاظت از محیط زیست دارد/ غربی‌ها نقش اساسی در تخریب محیط زیست داشته‌اند/ چهار پیشنهاد جدی آیت الله رئیسی ....(خبر)
(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
تعاونی های مازندران در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی حرکت کنند
مدیرکل تعاون مازندران خواستار تعیین تکلیف تعاونی های راکد شد و گفت: حرکت تعاونی ها در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی باشد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بیماران صعب العلاج و بررسی آیین نامه نحوه هزینه کرد آن در هیئت دولت خبر داد. امسال ۵ هزار میلیارد تومان برای بیمارانِ صعب العلاج هزینه می‌شود/ شفاف سازی و مدیریت منابع و هزینه در نظام سلامت اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به بیماران صعب العلاج و بررسی آیین نامه نحوه هزینه کرد آن در هیئت دولت خبر داد.(ادامه)
ارز ترجیحی حذف نمی‌شود، عادلانه و مردمی خواهد شد/ سه دهک اول ۴٠٠ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد/ کمک معیشتی دو ماه ادامه خواهد داشت تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود/ قیمت نان، دارو ....(خبر)
(ادامه)
آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعال شدن نوروزگاه‌ها در استان گفت: مازندران آمادگی کاملی برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد. (ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
70 درصد بازاردخانیات کشور در اختیار 2 شرکت خارجی است/ دولت گذشته به دو شرکت خارجی ارز دولتی می‌دهد و به شرکت‌های داخلی نمی‌دهد/ مازندران در یک بازه تاریخی بالای ۴ هزار هکتار زمین زیر کشت توتون داشت امروز به کمتر از ۲۰۰ هکتار که فاجعه است ....(خبر)
(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی معرفی شد +میرهاشم موسوی کیست ؟
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میرهاشم موسوی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
شاهد کمترین تنش های کارگری در مازندران هستیم
مدیرکل تعاون مازندران از فعالیت 800 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان خبر داد وگفت: شاهد کمترین تنش کارگری هستیم.(ادامه)
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت. بدخواهان من را به احمدی‌نژاد تشبیه می‌کنند | ماجرای جدایی از قرارگاه خاتم | مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: به برجام احترام می‌گذاریم و اگر ببینیم طرف مقابل به برجام متعهد است ما هم بر آن می‌مانیم اما اگر طرف غربی به تعهدهای خود عمل نکند، ایران هم هیچ تعهدی نخواهد داشت.(ادامه)
مصرف افزایشی رمدسیویر در موج چهارم کرونا
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران، درباره برخی کمبودها در زمینه داروهایی نظیر رمدسیویر در خیز چهارم و افزایش مراجعات ناشی از کرونا توضیح داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.